Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/home/klient.dhosting.pl/doublem/klienci/restopini/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default) is not within the allowed path(s): (/home/klient.dhosting.pl/doublem2/domeny/restopini.pl/:/home/klient.dhosting.pl/doublem2/.tmp/:/demonek/www/public/bledy.demonek.com/:/usr/local/lsws/share/autoindex:/usr/local/php/:/dev/urandom:/opt/alt/php81/usr/share/pear/:/opt/alt/php81/usr/share/php:/opt/alt/php81/) in /home/klient.dhosting.pl/doublem2/domeny/restopini.pl/wp-content/plugins/wpdiscuz/forms/wpdFormAttr/Form.php on line 140
Brak komentarzy

Subskrybuj !

Sytuacja na rynku wymaga kreatywności. Niektórzy restauratorzy dosłownie stają na rzęsach, aby utrzymać się na rynku. Jedne pomysły zaskakują, inne są dobrymi praktykami, a jeszcze inne wychodzą naprzeciw potrzebom.

Subskrybuj! To hasło dobrze znane (choć czasem znienawidzone) przez dobrych obserwatorów. Subskrybowanie treści w świecie on-line powoduje zyski, nie tylko finansowe, ale być może cenniejsze, bo przywiązuje obserwujących z obserwowanym ze sobą na dłużej. Pozwala budować wręcz intymną, a z pewnością bliższą relacje – oczywiście jeśli subskrypcja jest cenną wartością, pasującą w nasz gust, esencjonalną i wyszukaną treścią o jaką trudno w głównym kanale informacyjnym.

A gdyby tak subskrypcją stał się towar? Porównajmy to z prenumeratą gazety. Na przykład cyklicznie trafia do was rzecz/towar, który cenicie, chętnie używacie i macie stałe zapotrzebowanie na takie produkty. Musiałyby mieć jednak cechy indywidualne, czyli skrojone na miarę. I właśnie w tym kierunku podąża rynek gastro w gałęzi on-line.

Idealnie dopasowana kawa do twoich potrzeb, taka którą lubisz od lat, albo wręcz przeciwnie, poszukujesz i nie masz czasu grzebać się w internetach, a liczyłbyś, że ktoś to zrobi za ciebie. Ty natomiast deklarujesz abonament i cyklicznie: raz w miesiącu, raz na dwa tygodnie odbierasz przesyłkę z dedykowanym i przygotowanym dla ciebie artykułem.

Takie właśnie usługi od niedawna oferuje Coffee Desk z Kołobrzegu. Po odpowiedzi na kilka pytań, które zakreślą twoje oczekiwania, pracownicy Coffee Desk podsyłać będą z wybraną przez ciebie regularnością kawę. Oczywiście w każdej chwili może coś zmienić czy wypisać się z tej obopólnej współpracy, ale przyznajcie, że pomysł jest świetny w swej prostocie.

Podobne usługi proponują sklepy z winami. Podam przykład sklepu internetowego Modern Wine Club. Pandemia zmieniła nieco nasze upodobania. Mniej chodzimy po sklepach, ale czy mniej spożywamy alkohol? Nie sądzę. A jeśli dołożymy do tego możliwość testowania win swojego ulubionego gatunku bądź szczepu? Pomysł genialny. Mało tego wino z regularnością trafi wprost pod nasze drzwi. A dla klubowiczów (czyli subskrybentów) ceny niższe.

Subskrybować można również warzywa i owoce. Jeśli stworzy się odpowiednia listę stałego zapotrzebowania „must have” we własnej kuchni, można wejść w dialog z hurtownią warzyw i owoców, i przykładowo w piątek odbierać przesyłkę ze świeżymi i dopasowanymi do naszych potrzeb artykułami.

Subskrybowanie to na pewno przyjemna sprawa, pod warunkiem, że skroimy ją na własną miarę. Jeśli myślisz… hmmm, ale na co mi aż tyle kawy, wina, … a jak nie zjem tych wszystkich owoców przez tydzień. Nie martw się, im lepsze dopasowanie (zacznij od małej łyżki, a nie chochli) tym dłużej ta zabawa będzie cię kręcić. Polecam się temu przyjrzeć z bliska.

Najpopularniejsze
Zapisz się do mojego newslettera
Kategorie
Archiwum
Wyróżnione, Życie

Podobne wpisy

0 0 głosy
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze